Studia podyplomowe
Biznes elektroniczny
w małych i średnich przedsiębiorstwach
Program studiów podyplomowych Biznesu elektronicznego
Promocja witryny internetowej
Reklama w Internecie
narzędzia reklamowe i ich skuteczność, email i newsletter marketing; personalizacja w email marketingu, technika opt-in, strategie w newsletter marketingu, specyfika Internetu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, portale społecznościowe, marketing wirusowy w Internecie
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych
reklama w wyszukiwarkach internetowych, rodzaje serwisów wyszukujących, reklama płatna, kontekstowa, wyniki naturalne, SEO, SEM, komponent tekstowy, odnośników i popularności
Projekt kampanii reklamowej online
określanie grupy docelowej, celu kampanii, szacowanie budżetu, dobór mediów, analiza rynku, tworzenie planu kampanii, przygotowywanie witryny pod katem kampanii reklamowej, Google Analytics jako podstawowe narzędzie analityczne, trendy w reklamie internetowej